آلتمتریکستحلیل توییت مقالههای علمی در توییتر [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 93-111]
آلتمتریکسهمبستگی میان شاخصهای اثرگذاری پژوهشی: تحلیل عاملی شاخصهای دگرسنجی و استناد [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 171-192]
آموزش علم اطلاعات و دانششناسیشناسایی نیروهای پیشران تأثیرگذار بر آینده آموزش علم اطلاعات و دانششناسی ایران [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 135-148]
آموزش کاربراناعتبارسنجی اطلاعات وب: چهارچوب نظری و پژوهشی [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 173-197]
ا
اخلاق اطلاعاتساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ سنجش عوامل ساختاری اثرگذار بر سرقت علمی دانشجویان [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 7-37]
ارزشگذاری پولیبرآورد ارزش پولی خدمات کتابخانههای دانشگاهی ایران و تعیین عوامل مؤثر بر تمایل به پرداخت کاربران [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 95-117]
ارزشگذاری مشروطبرآورد ارزش پولی خدمات کتابخانههای دانشگاهی ایران و تعیین عوامل مؤثر بر تمایل به پرداخت کاربران [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 95-117]
ارزیابی اطلاعات وباعتبارسنجی اطلاعات وب: چهارچوب نظری و پژوهشی [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 173-197]
ارزیابی عملکردارزیابی عملکرد مراکز دانشنامهنگاری در حوزه فرهنگ و تمدن اسلامی براساس مدل منشور عملکرد (نمونهپژوهی: بنیاد دائرهالمعارف اسلامی) [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 85-101]
ارزیابی عملکردطراحی و ساخت سامانه ارزیابی و سنجش کیفیت خدمات کتابخانههای دانشگاهی ایران [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 163-181]
ارزیابی کیفیارزیابی کیفی وبسایتهای آرشیوهای ملی جهان با دو روش وبکیوایام و فاز-وب در جهت طراحی نظام استنتاج فازی [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 103-118]
ارزیابی منابع پژوهشیگزارش: تأملی بر نقشه راه اعتبارسنجی آثار پژوهشی: راهکاری برای نگارش صحیح علمی [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 215-226]
اطلاعات معناییتحلیل انتقادی نسبت فلسفه اطلاعات و علم کتابداری و اطلاعرسانی براساس دیدگاه لوچیانو فلوریدی [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 7-32]
اعتبارگزارش: تأملی بر نقشه راه اعتبارسنجی آثار پژوهشی: راهکاری برای نگارش صحیح علمی [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 215-226]
اعتبار اطلاعات وباعتبارسنجی اطلاعات وب: چهارچوب نظری و پژوهشی [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 173-197]
اعتبارسنجی اطلاعات وباعتبارسنجی اطلاعات وب: چهارچوب نظری و پژوهشی [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 173-197]
اعضای هیئت علمیفعالیت اعضای هیئت علمی در شبکههای اجتماعی علمی: زمینهها، موانع، الزامات، و عوامل تأثیرگذار [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 153-171]
اقتصادکتابخانه هابرآورد ارزش پولی خدمات کتابخانههای دانشگاهی ایران و تعیین عوامل مؤثر بر تمایل به پرداخت کاربران [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 95-117]
الگوسازیسازماندهی اطلاعات حوزه میراث فرهنگی: پیشرفتهای گذشته و مسائل پیش رو [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 61-91]
الگوی سیآراِمآرکئوسازماندهی اطلاعات حوزه میراث فرهنگی: پیشرفتهای گذشته و مسائل پیش رو [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 61-91]
الگوی مرجع مفهومی سیداکسازماندهی اطلاعات حوزه میراث فرهنگی: پیشرفتهای گذشته و مسائل پیش رو [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 61-91]
اهدافراهمآوری نسخههای خطی در ایران: ضرورت، شیوهها، مشکلات، و راهکارها [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 119-142]
اولویتهای پژوهشیتحلیل گرایش موضوعی گزیده مقالات ایفلا در مقایسه با اولویتهای پژوهشی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 77-93]
ایرانشناسایی نیروهای پیشران تأثیرگذار بر آینده آموزش علم اطلاعات و دانششناسی ایران [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 135-148]
ایرانتحولات روششناسی پژوهش در نشریات علم اطلاعات و دانششناسی ایران در پرتو تغییر درجه علمی آنها (مطالعه مقایسهای) [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 113-130]
ایرانساختار فکری دانش در علم اطلاعات و دانششناسی: تحلیلی کیفی برمبنای دیدگاه متخصصان موضوعی [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 43-62]
ایفلاتحلیل گرایش موضوعی گزیده مقالات ایفلا در مقایسه با اولویتهای پژوهشی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 77-93]
ب
بازخورد 360 درجهارزیابی عملکرد کتابداران کتابخانههای دانشگاهی بهروش 360 درجه (نمونهپژوهی: کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 157-170]
بازنمون اطلاعاتقابلیت ردهبندیهای مردمی در تقویت نظامهای سازماندهی دانش حرفهای: مروری بر مفاهیم و پژوهشها [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 7-26]
بازیابی اطلاعاتنظری بر مبانی فلسفی ربط: ثابت، سیال، یا هردو: ارزیابی ربط در نظامهای بازیابی اطلاعات برمبنای دیالکتیک افلاطونی [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 97-116]
بازیابی اطلاعاتقابلیت ردهبندیهای مردمی در تقویت نظامهای سازماندهی دانش حرفهای: مروری بر مفاهیم و پژوهشها [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 7-26]
باستانشناسیسازماندهی اطلاعات حوزه میراث فرهنگی: پیشرفتهای گذشته و مسائل پیش رو [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 61-91]
برچسبهای اجتماعیقابلیت ردهبندیهای مردمی در تقویت نظامهای سازماندهی دانش حرفهای: مروری بر مفاهیم و پژوهشها [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 7-26]
بلوغ مدیریت دانشارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش براساس چهارچوب APO (نمونهپژوهی: کتابخانههای مرکزی و دانشکدهای دانشگاه رازی) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 143-155]
بندهشطرحی از طبقهبندی علوم در ایران باستان با تأکید بر بندهش ایرانی [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 77-96]
بنیاد دائرهالمعارف اسلامیارزیابی عملکرد مراکز دانشنامهنگاری در حوزه فرهنگ و تمدن اسلامی براساس مدل منشور عملکرد (نمونهپژوهی: بنیاد دائرهالمعارف اسلامی) [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 85-101]
بهبود خدمات کتابخانهسواد رسانههای اجتماعی کتابداران و کاربران و تأثیر استفاده از آن بر بهبود خدمات (نمونهپژوهی: سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران) [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 133-150]
پ
پایاییساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ سنجش عوامل ساختاری اثرگذار بر سرقت علمی دانشجویان [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 7-37]
جستجوی مروریاثر تجربه، جنسیت، و سطح پیچیدگی وظیفه بر گمگشتگی دانشجویان در جستجوی مروری [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 63-76]
جنسیتاثر تجربه، جنسیت، و سطح پیچیدگی وظیفه بر گمگشتگی دانشجویان در جستجوی مروری [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 63-76]
چ
چهارچوب سازمان بهرهوری آسیاییارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش براساس چهارچوب APO (نمونهپژوهی: کتابخانههای مرکزی و دانشکدهای دانشگاه رازی) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 143-155]
ح
حق نشرنقض حق نشر در خودآرشیوی ریسرچ گیت [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 51-65]
خ
خودآرشیوینقض حق نشر در خودآرشیوی ریسرچ گیت [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 51-65]
د
دانشآموزان دبیرستانیرفتار جستجوی اطلاعات دانشآموزان دبیرستانی با توجه به تجربه، هوش فضایی، و پیچیدگی وظیفه [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 199-221]
دانشگاه رازیارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش براساس چهارچوب APO (نمونهپژوهی: کتابخانههای مرکزی و دانشکدهای دانشگاه رازی) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 143-155]
دانشگاه شهید چمران اهوازارزیابی عملکرد کتابداران کتابخانههای دانشگاهی بهروش 360 درجه (نمونهپژوهی: کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 157-170]
درک خواندنتأثیر کتاب داستانی واقعیت افزوده بر درک خواندن کودکان [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 27-42]
درک مطلبتأثیر کتاب داستانی واقعیت افزوده بر درک خواندن کودکان [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 27-42]
دسترسی آزادنقض حق نشر در خودآرشیوی ریسرچ گیت [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 51-65]
دگرسنجههاهمبستگی میان شاخصهای اثرگذاری پژوهشی: تحلیل عاملی شاخصهای دگرسنجی و استناد [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 171-192]
دیالکتیک افلاطوننظری بر مبانی فلسفی ربط: ثابت، سیال، یا هردو: ارزیابی ربط در نظامهای بازیابی اطلاعات برمبنای دیالکتیک افلاطونی [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 97-116]
دیداریسازی حوزه دانشساختار فکری علم اطلاعات و دانششناسی: از نظر "دیداریسازی حوزه دانش" [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 39-60]
رتبهبندی نتایجارتباط میان کیفیت مقالات حوزه علم اطلاعات در ویکیپدیای انگلیسی با رتبه بازیابیشان در موتورهای جستجو [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 191-214]
ردهبندیهای مردمی (فوکسونومی)قابلیت ردهبندیهای مردمی در تقویت نظامهای سازماندهی دانش حرفهای: مروری بر مفاهیم و پژوهشها [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 7-26]
رفتار جستجوی اطلاعاترفتار جستجوی اطلاعات دانشآموزان دبیرستانی با توجه به تجربه، هوش فضایی، و پیچیدگی وظیفه [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 199-221]
روایی سازهساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ سنجش عوامل ساختاری اثرگذار بر سرقت علمی دانشجویان [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 7-37]
روایی محتواییساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ سنجش عوامل ساختاری اثرگذار بر سرقت علمی دانشجویان [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 7-37]
روششناسی پژوهشتحولات روششناسی پژوهش در نشریات علم اطلاعات و دانششناسی ایران در پرتو تغییر درجه علمی آنها (مطالعه مقایسهای) [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 113-130]
روش های ارزیابیارزیابی عملکرد کتابداران کتابخانههای دانشگاهی بهروش 360 درجه (نمونهپژوهی: کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 157-170]
روندهای موضوعیساختار فکری علم اطلاعات و دانششناسی: از نظر "دیداریسازی حوزه دانش" [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 39-60]
ریسرچگیتنقض حق نشر در خودآرشیوی ریسرچ گیت [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 51-65]
ز
زمینههای پژوهشیروند پژوهشهای حوزه کتابخانههای دیجیتالی: گذشته، حال و آینده [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 33-49]
س
ساختار فکری دانشساختار فکری دانش در علم اطلاعات و دانششناسی: تحلیلی کیفی برمبنای دیدگاه متخصصان موضوعی [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 43-62]
ساخت و اعتباریابی پرسشنامهساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ سنجش عوامل ساختاری اثرگذار بر سرقت علمی دانشجویان [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 7-37]
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایرانسواد رسانههای اجتماعی کتابداران و کاربران و تأثیر استفاده از آن بر بهبود خدمات (نمونهپژوهی: سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران) [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 133-150]
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایرانتحلیل گرایش موضوعی گزیده مقالات ایفلا در مقایسه با اولویتهای پژوهشی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 77-93]
سازماندهی اطلاعاتسازماندهی اطلاعات حوزه میراث فرهنگی: پیشرفتهای گذشته و مسائل پیش رو [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 61-91]
سامانه ارزیابیطراحی و ساخت سامانه ارزیابی و سنجش کیفیت خدمات کتابخانههای دانشگاهی ایران [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 163-181]
سایتاسپیسساختار فکری علم اطلاعات و دانششناسی: از نظر "دیداریسازی حوزه دانش" [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 39-60]
سبک شناختی تصویریتفاوت عملکرد جستجوی مروری کاربران با سبکهای شناختی و تجربیات متفاوت: نمونهپژوهی وبسایتهای فروش کالا [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 67-84]
سبک شناختی کلامیتفاوت عملکرد جستجوی مروری کاربران با سبکهای شناختی و تجربیات متفاوت: نمونهپژوهی وبسایتهای فروش کالا [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 67-84]
سپردنگاهنقض حق نشر در خودآرشیوی ریسرچ گیت [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 51-65]
سرقت علمیساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ سنجش عوامل ساختاری اثرگذار بر سرقت علمی دانشجویان [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 7-37]
سرمایه انسانیسرمایه فکری کتابخانههای دانشگاهی براساس مدل بونتیس و ارتباط آن با عملکرد سازمانی [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 131-151]
سرمایه ساختاریسرمایه فکری کتابخانههای دانشگاهی براساس مدل بونتیس و ارتباط آن با عملکرد سازمانی [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 131-151]
سرمایه فکریسرمایه فکری کتابخانههای دانشگاهی براساس مدل بونتیس و ارتباط آن با عملکرد سازمانی [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 131-151]
سرمایه مشتریسرمایه فکری کتابخانههای دانشگاهی براساس مدل بونتیس و ارتباط آن با عملکرد سازمانی [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 131-151]
سطح پیچیدگی وظیفهاثر تجربه، جنسیت، و سطح پیچیدگی وظیفه بر گمگشتگی دانشجویان در جستجوی مروری [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 63-76]
سواد رسانههای اجتماعیسواد رسانههای اجتماعی کتابداران و کاربران و تأثیر استفاده از آن بر بهبود خدمات (نمونهپژوهی: سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران) [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 133-150]
سواد وبیاعتبارسنجی اطلاعات وب: چهارچوب نظری و پژوهشی [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 173-197]
ش
شاخص دربردارندگیروند موضوعی مفاهیم حوزه علم اطلاعات و دانششناسی ایران براساس تحلیل همرخدادی واژگان [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 171-190]
شاخههای علومطرحی از طبقهبندی علوم در ایران باستان با تأکید بر بندهش ایرانی [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 77-96]
شبکه های اجتماعیهمبستگی میان شاخصهای اثرگذاری پژوهشی: تحلیل عاملی شاخصهای دگرسنجی و استناد [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 171-192]
شبکههای اجتماعی علمیفعالیت اعضای هیئت علمی در شبکههای اجتماعی علمی: زمینهها، موانع، الزامات، و عوامل تأثیرگذار [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 153-171]
ص
صندوق امانتفراهمآوری نسخههای خطی در ایران: ضرورت، شیوهها، مشکلات، و راهکارها [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 119-142]
ط
طبقهبندی علوم در ایران باستانطرحی از طبقهبندی علوم در ایران باستان با تأکید بر بندهش ایرانی [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 77-96]
طراحی سیستمطراحی و ساخت سامانه ارزیابی و سنجش کیفیت خدمات کتابخانههای دانشگاهی ایران [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 163-181]
طراحی فهرست رایانهایتعامل کودکان با فهرستهای رایانهای: واکاوی ویژگیها و عناصر مطرح در محیط رابط کاربری [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 149-162]
ع
علم اطلاعات و دانششناسیتحولات روششناسی پژوهش در نشریات علم اطلاعات و دانششناسی ایران در پرتو تغییر درجه علمی آنها (مطالعه مقایسهای) [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 113-130]
علم اطلاعات و دانششناسیساختار فکری علم اطلاعات و دانششناسی: از نظر "دیداریسازی حوزه دانش" [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 39-60]
علم اطلاعات و دانششناسیساختار فکری دانش در علم اطلاعات و دانششناسی: تحلیلی کیفی برمبنای دیدگاه متخصصان موضوعی [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 43-62]
علم اطلاعات و کتابداریرابطه میان شاخصهای فعالیت آلتمتریک و کیفیت مجلههای علم اطلاعات و کتابداری در اسکوپوس [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 7-26]
علم کتابداری و اطلاعرسانیتحلیل انتقادی نسبت فلسفه اطلاعات و علم کتابداری و اطلاعرسانی براساس دیدگاه لوچیانو فلوریدی [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 7-32]
عملکرد سازمانیسرمایه فکری کتابخانههای دانشگاهی براساس مدل بونتیس و ارتباط آن با عملکرد سازمانی [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 131-151]
عناصر اطلاعاتی کتابشناختیمقایسه عناصر اطلاعاتی فیپای الکترونیکی و چاپی در کتابهای کودکان و نوجوانان [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 223-235]
ف
فاز- وبارزیابی کیفی وبسایتهای آرشیوهای ملی جهان با دو روش وبکیوایام و فاز-وب در جهت طراحی نظام استنتاج فازی [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 103-118]
فراتحلیلاثربخشی مطالعات کتابدرمانی در حوزه کودکان و نوجوانان با روش فراتحلیل [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 51-75]
فراهمآوریفراهمآوری نسخههای خطی در ایران: ضرورت، شیوهها، مشکلات، و راهکارها [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 119-142]
فعالیت آلتمتریکرابطه میان شاخصهای فعالیت آلتمتریک و کیفیت مجلههای علم اطلاعات و کتابداری در اسکوپوس [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 7-26]
فلسفه اطلاعاتتحلیل انتقادی نسبت فلسفه اطلاعات و علم کتابداری و اطلاعرسانی براساس دیدگاه لوچیانو فلوریدی [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 7-32]
فهرست برخطتعامل کودکان با فهرستهای رایانهای: واکاوی ویژگیها و عناصر مطرح در محیط رابط کاربری [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 149-162]
فیپای الکترونیکیمقایسه عناصر اطلاعاتی فیپای الکترونیکی و چاپی در کتابهای کودکان و نوجوانان [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 223-235]
ق
قضاوت ربطنظری بر مبانی فلسفی ربط: ثابت، سیال، یا هردو: ارزیابی ربط در نظامهای بازیابی اطلاعات برمبنای دیالکتیک افلاطونی [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 97-116]
ک
کتابخانه بینالمللی کودکان و نوجوانانشناسایی نیازهای کودکان و نوجوانان ایرانی جهت استفاده مطلوب آنها از کتابخانه دیجیتالی بینالمللی کودکان و نوجوانان (ICDL) [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 119-134]
کتابخانه دانشگاهیسرمایه فکری کتابخانههای دانشگاهی براساس مدل بونتیس و ارتباط آن با عملکرد سازمانی [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 131-151]
کتابخانه دیجیتالیشناسایی نیازهای کودکان و نوجوانان ایرانی جهت استفاده مطلوب آنها از کتابخانه دیجیتالی بینالمللی کودکان و نوجوانان (ICDL) [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 119-134]
کتابخانه کودکانشناسایی نیازهای کودکان و نوجوانان ایرانی جهت استفاده مطلوب آنها از کتابخانه دیجیتالی بینالمللی کودکان و نوجوانان (ICDL) [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 119-134]
کتابخانه مرکزیارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش براساس چهارچوب APO (نمونهپژوهی: کتابخانههای مرکزی و دانشکدهای دانشگاه رازی) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 143-155]
کتابخانه ملی ایرانمقایسه عناصر اطلاعاتی فیپای الکترونیکی و چاپی در کتابهای کودکان و نوجوانان [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 223-235]
کتابخانههای ایران باستانطرحی از طبقهبندی علوم در ایران باستان با تأکید بر بندهش ایرانی [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 77-96]
کتابخانههای دانشکدهایارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش براساس چهارچوب APO (نمونهپژوهی: کتابخانههای مرکزی و دانشکدهای دانشگاه رازی) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 143-155]
کتابخانههای دانشگاهیطراحی و ساخت سامانه ارزیابی و سنجش کیفیت خدمات کتابخانههای دانشگاهی ایران [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 163-181]
کتابخانههای دانشگاهیارزیابی عملکرد کتابداران کتابخانههای دانشگاهی بهروش 360 درجه (نمونهپژوهی: کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 157-170]
کتابخانه های دانشگاهیبرآورد ارزش پولی خدمات کتابخانههای دانشگاهی ایران و تعیین عوامل مؤثر بر تمایل به پرداخت کاربران [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 95-117]
کتابخانههای دیجیتالیروند پژوهشهای حوزه کتابخانههای دیجیتالی: گذشته، حال و آینده [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 33-49]
کتابدارانارزیابی عملکرد کتابداران کتابخانههای دانشگاهی بهروش 360 درجه (نمونهپژوهی: کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 157-170]
کتاب داستانتأثیر کتاب داستانی واقعیت افزوده بر درک خواندن کودکان [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 27-42]
کتابدرمانیاثربخشی مطالعات کتابدرمانی در حوزه کودکان و نوجوانان با روش فراتحلیل [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 51-75]
کتابهای کودکان و نوجوانانمقایسه عناصر اطلاعاتی فیپای الکترونیکی و چاپی در کتابهای کودکان و نوجوانان [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 223-235]
کتاب واقعیت افزودهتأثیر کتاب داستانی واقعیت افزوده بر درک خواندن کودکان [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 27-42]
کودکانتعامل کودکان با فهرستهای رایانهای: واکاوی ویژگیها و عناصر مطرح در محیط رابط کاربری [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 149-162]
کودکانتأثیر کتاب داستانی واقعیت افزوده بر درک خواندن کودکان [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 27-42]
کودکان ایرانیشناسایی نیازهای کودکان و نوجوانان ایرانی جهت استفاده مطلوب آنها از کتابخانه دیجیتالی بینالمللی کودکان و نوجوانان (ICDL) [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 119-134]
کودکان و نوجواناناثربخشی مطالعات کتابدرمانی در حوزه کودکان و نوجوانان با روش فراتحلیل [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 51-75]
کیفیتگزارش: تأملی بر نقشه راه اعتبارسنجی آثار پژوهشی: راهکاری برای نگارش صحیح علمی [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 215-226]
کیفیت اطلاعاتارتباط میان کیفیت مقالات حوزه علم اطلاعات در ویکیپدیای انگلیسی با رتبه بازیابیشان در موتورهای جستجو [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 191-214]
کیفیت خدمات کتابخانههاطراحی و ساخت سامانه ارزیابی و سنجش کیفیت خدمات کتابخانههای دانشگاهی ایران [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 163-181]
گ
گزیده مقالات ایفلاتحلیل گرایش موضوعی گزیده مقالات ایفلا در مقایسه با اولویتهای پژوهشی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 77-93]
گمگشتگیاثر تجربه، جنسیت، و سطح پیچیدگی وظیفه بر گمگشتگی دانشجویان در جستجوی مروری [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 63-76]
ل
لوچیانو فلوریدیتحلیل انتقادی نسبت فلسفه اطلاعات و علم کتابداری و اطلاعرسانی براساس دیدگاه لوچیانو فلوریدی [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 7-32]
لیزرلساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ سنجش عوامل ساختاری اثرگذار بر سرقت علمی دانشجویان [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 7-37]
م
مجلهنقض حق نشر در خودآرشیوی ریسرچ گیت [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 51-65]
مجموعهسازیفراهمآوری نسخههای خطی در ایران: ضرورت، شیوهها، مشکلات، و راهکارها [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 119-142]
محیط رابط کاربرتعامل کودکان با فهرستهای رایانهای: واکاوی ویژگیها و عناصر مطرح در محیط رابط کاربری [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 149-162]
مدل لایبکوآلطراحی و ساخت سامانه ارزیابی و سنجش کیفیت خدمات کتابخانههای دانشگاهی ایران [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 163-181]
مدل منشور عملکردارزیابی عملکرد مراکز دانشنامهنگاری در حوزه فرهنگ و تمدن اسلامی براساس مدل منشور عملکرد (نمونهپژوهی: بنیاد دائرهالمعارف اسلامی) [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 85-101]
مدلهای عمومی مدیریت دانشنقش و جایگاه "مستندسازی" در مدلهای عمومی مدیریت دانش: رویکردی تحلیلی [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 117-132]
مدیریت دانشنقش و جایگاه "مستندسازی" در مدلهای عمومی مدیریت دانش: رویکردی تحلیلی [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 117-132]
مراکز دانشنامهنگاریارزیابی عملکرد مراکز دانشنامهنگاری در حوزه فرهنگ و تمدن اسلامی براساس مدل منشور عملکرد (نمونهپژوهی: بنیاد دائرهالمعارف اسلامی) [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 85-101]
مستندسازینقش و جایگاه "مستندسازی" در مدلهای عمومی مدیریت دانش: رویکردی تحلیلی [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 117-132]
مطالعات تطبیقیتحلیل گرایش موضوعی گزیده مقالات ایفلا در مقایسه با اولویتهای پژوهشی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 77-93]
مطالعات کتابدرمانیاثربخشی مطالعات کتابدرمانی در حوزه کودکان و نوجوانان با روش فراتحلیل [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 51-75]
مطالعه مقایسهایتحولات روششناسی پژوهش در نشریات علم اطلاعات و دانششناسی ایران در پرتو تغییر درجه علمی آنها (مطالعه مقایسهای) [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 113-130]
معرفتشناسی اجتماعیتحلیل انتقادی نسبت فلسفه اطلاعات و علم کتابداری و اطلاعرسانی براساس دیدگاه لوچیانو فلوریدی [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 7-32]
مقالات ویکیپدیاارتباط میان کیفیت مقالات حوزه علم اطلاعات در ویکیپدیای انگلیسی با رتبه بازیابیشان در موتورهای جستجو [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 191-214]
مقالهنقض حق نشر در خودآرشیوی ریسرچ گیت [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 51-65]
موتورهای جستجوارتباط میان کیفیت مقالات حوزه علم اطلاعات در ویکیپدیای انگلیسی با رتبه بازیابیشان در موتورهای جستجو [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 191-214]
میراث فرهنگیسازماندهی اطلاعات حوزه میراث فرهنگی: پیشرفتهای گذشته و مسائل پیش رو [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 61-91]
ن
نسخههای خطیفراهمآوری نسخههای خطی در ایران: ضرورت، شیوهها، مشکلات، و راهکارها [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 119-142]
نظام استنتاج فازیارزیابی کیفی وبسایتهای آرشیوهای ملی جهان با دو روش وبکیوایام و فاز-وب در جهت طراحی نظام استنتاج فازی [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 103-118]
نظامهای سازماندهی دانشقابلیت ردهبندیهای مردمی در تقویت نظامهای سازماندهی دانش حرفهای: مروری بر مفاهیم و پژوهشها [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 7-26]
نظریه ثبات پارمنیدسنظری بر مبانی فلسفی ربط: ثابت، سیال، یا هردو: ارزیابی ربط در نظامهای بازیابی اطلاعات برمبنای دیالکتیک افلاطونی [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 97-116]
نظریه زمینهایفعالیت اعضای هیئت علمی در شبکههای اجتماعی علمی: زمینهها، موانع، الزامات، و عوامل تأثیرگذار [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 153-171]
نظریه سیالیت هراکلیتوسنظری بر مبانی فلسفی ربط: ثابت، سیال، یا هردو: ارزیابی ربط در نظامهای بازیابی اطلاعات برمبنای دیالکتیک افلاطونی [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 97-116]
نقض حق نشرنقض حق نشر در خودآرشیوی ریسرچ گیت [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 51-65]
نمایهسازیقابلیت ردهبندیهای مردمی در تقویت نظامهای سازماندهی دانش حرفهای: مروری بر مفاهیم و پژوهشها [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 7-26]
نمره آلتمتریکرابطه میان شاخصهای فعالیت آلتمتریک و کیفیت مجلههای علم اطلاعات و کتابداری در اسکوپوس [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 7-26]
نویسندگاننقض حق نشر در خودآرشیوی ریسرچ گیت [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 51-65]
نیازهای کودکانشناسایی نیازهای کودکان و نوجوانان ایرانی جهت استفاده مطلوب آنها از کتابخانه دیجیتالی بینالمللی کودکان و نوجوانان (ICDL) [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 119-134]
نیروهای پیشران بیرونیشناسایی نیروهای پیشران تأثیرگذار بر آینده آموزش علم اطلاعات و دانششناسی ایران [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 135-148]
نیروهای پیشران درونیشناسایی نیروهای پیشران تأثیرگذار بر آینده آموزش علم اطلاعات و دانششناسی ایران [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 135-148]
و
وباثر تجربه، جنسیت، و سطح پیچیدگی وظیفه بر گمگشتگی دانشجویان در جستجوی مروری [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 63-76]
وب 2قابلیت ردهبندیهای مردمی در تقویت نظامهای سازماندهی دانش حرفهای: مروری بر مفاهیم و پژوهشها [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 7-26]
وبسایت آرشیوهای ملیارزیابی کیفی وبسایتهای آرشیوهای ملی جهان با دو روش وبکیوایام و فاز-وب در جهت طراحی نظام استنتاج فازی [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 103-118]
وبکیوایامارزیابی کیفی وبسایتهای آرشیوهای ملی جهان با دو روش وبکیوایام و فاز-وب در جهت طراحی نظام استنتاج فازی [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 103-118]
وقففراهمآوری نسخههای خطی در ایران: ضرورت، شیوهها، مشکلات، و راهکارها [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 119-142]
ویکیپدیااثر تجربه، جنسیت، و سطح پیچیدگی وظیفه بر گمگشتگی دانشجویان در جستجوی مروری [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 63-76]
ه
همایشها و سمینارهاروند پژوهشهای حوزه کتابخانههای دیجیتالی: گذشته، حال و آینده [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 33-49]
هوش فضاییرفتار جستجوی اطلاعات دانشآموزان دبیرستانی با توجه به تجربه، هوش فضایی، و پیچیدگی وظیفه [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 199-221]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد