نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آلتمتریکس تحلیل توییت مقاله‌های علمی در توییتر [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 93-111]
  • آلتمتریکس همبستگی میان شاخص‌های اثرگذاری پژوهشی: تحلیل عاملی شاخص‌های دگرسنجی و استناد [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 171-192]
  • آموزش علم اطلاعات و دانش‌شناسی شناسایی نیروهای پیشران تأثیرگذار بر آینده آموزش علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 135-148]
  • آموزش کاربران اعتبارسنجی اطلاعات وب: چهارچوب‌ نظری و پژوهشی [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 173-197]

ا

  • اخلاق اطلاعات ساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ سنجش عوامل ساختاری اثرگذار بر سرقت علمی دانشجویان [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 7-37]
  • ارزش‌گذاری پولی برآورد ارزش پولی خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی ایران و تعیین عوامل مؤثر بر تمایل به پرداخت کاربران [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 95-117]
  • ارزش‌گذاری مشروط برآورد ارزش پولی خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی ایران و تعیین عوامل مؤثر بر تمایل به پرداخت کاربران [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 95-117]
  • ارزیابی اطلاعات وب اعتبارسنجی اطلاعات وب: چهارچوب‌ نظری و پژوهشی [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 173-197]
  • ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد مراکز دانشنامه‌نگاری در حوزه فرهنگ و تمدن اسلامی براساس مدل منشور عملکرد (نمونه‌پژوهی: بنیاد دائره‌المعارف اسلامی) [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 85-101]
  • ارزیابی عملکرد طراحی و ساخت سامانه ارزیابی و سنجش کیفیت خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی ایران [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 163-181]
  • ارزیابی کیفی ارزیابی کیفی وب‌سایت‌های آرشیوهای ملی جهان با دو روش وب‌کیوای‌ام و فاز-وب در جهت طراحی نظام استنتاج فازی [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 103-118]
  • ارزیابی منابع پژوهشی گزارش: تأملی بر نقشه راه اعتبارسنجی آثار پژوهشی: راهکاری برای نگارش صحیح علمی [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 215-226]
  • اطلاعات معنایی تحلیل انتقادی نسبت فلسفه اطلاعات و علم کتابداری و اطلاع‌رسانی براساس دیدگاه لوچیانو فلوریدی [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 7-32]
  • اعتبار گزارش: تأملی بر نقشه راه اعتبارسنجی آثار پژوهشی: راهکاری برای نگارش صحیح علمی [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 215-226]
  • اعتبار اطلاعات وب اعتبارسنجی اطلاعات وب: چهارچوب‌ نظری و پژوهشی [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 173-197]
  • اعتبارسنجی اطلاعات وب اعتبارسنجی اطلاعات وب: چهارچوب‌ نظری و پژوهشی [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 173-197]
  • اعضای هیئت علمی فعالیت اعضای هیئت علمی در شبکه‌های اجتماعی علمی: زمینه‌ها، موانع، الزامات، و عوامل تأثیرگذار [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 153-171]
  • اقتصادکتابخانه ها برآورد ارزش پولی خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی ایران و تعیین عوامل مؤثر بر تمایل به پرداخت کاربران [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 95-117]
  • الگو‌سازی سازماندهی اطلاعات حوزه میراث فرهنگی: پیشرفت‌های گذشته و مسائل پیش رو [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 61-91]
  • الگوی سی‌‌‌‌آر‌‌‌اِم‌آرکئو سازماندهی اطلاعات حوزه میراث فرهنگی: پیشرفت‌های گذشته و مسائل پیش رو [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 61-91]
  • الگوی مرجع مفهومی سی‌داک سازماندهی اطلاعات حوزه میراث فرهنگی: پیشرفت‌های گذشته و مسائل پیش رو [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 61-91]
  • اهدا فراهم‌آوری نسخه‌های خطی در ایران: ضرورت، شیوه‌ها، مشکلات، و راهکارها [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 119-142]
  • اولویت‌های پژوهشی تحلیل گرایش موضوعی گزیده مقالات ایفلا در مقایسه با اولویت‌های پژوهشی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 77-93]
  • ایران شناسایی نیروهای پیشران تأثیرگذار بر آینده آموزش علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 135-148]
  • ایران تحولات روش‌شناسی پژوهش‌ در نشریات علم اطلاعات و دانش‌‌شناسی ایران در پرتو تغییر درجه علمی آنها (مطالعه مقایسه‌ای) [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 113-130]
  • ایران ساختار فکری دانش در علم اطلاعات و دانش‌شناسی: تحلیلی کیفی برمبنای دیدگاه متخصصان موضوعی [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 43-62]
  • ایفلا تحلیل گرایش موضوعی گزیده مقالات ایفلا در مقایسه با اولویت‌های پژوهشی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 77-93]

ب

  • بازخورد 360 درجه ارزیابی عملکرد کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی به‌روش 360 درجه (نمونه‌پژوهی: کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 157-170]
  • بازنمون اطلاعات قابلیت رده‌بندی‌های مردمی در تقویت نظام‌های سازماندهی دانش حرفه‌ای: مروری بر مفاهیم و پژوهش‌ها [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 7-26]
  • بازیابی اطلاعات نظری بر مبانی فلسفی ربط: ثابت، سیال، یا هردو: ارزیابی ربط در نظام‌های بازیابی اطلاعات برمبنای دیالکتیک افلاطونی [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 97-116]
  • بازیابی اطلاعات قابلیت رده‌بندی‌های مردمی در تقویت نظام‌های سازماندهی دانش حرفه‌ای: مروری بر مفاهیم و پژوهش‌ها [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 7-26]
  • باستان‌شناسی سازماندهی اطلاعات حوزه میراث فرهنگی: پیشرفت‌های گذشته و مسائل پیش رو [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 61-91]
  • برچسب‌های اجتماعی قابلیت رده‌بندی‌های مردمی در تقویت نظام‌های سازماندهی دانش حرفه‌ای: مروری بر مفاهیم و پژوهش‌ها [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 7-26]
  • بلوغ مدیریت دانش ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش براساس چهارچوب APO (نمونه‌پژوهی: کتابخانه‌های‌ مرکزی و دانشکده‌ای دانشگاه رازی) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 143-155]
  • بندهش طرحی از طبقه‌بندی علوم در ایران باستان با تأکید بر بندهش ایرانی [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 77-96]
  • بنیاد دائره‌المعارف اسلامی ارزیابی عملکرد مراکز دانشنامه‌نگاری در حوزه فرهنگ و تمدن اسلامی براساس مدل منشور عملکرد (نمونه‌پژوهی: بنیاد دائره‌المعارف اسلامی) [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 85-101]
  • بهبود خدمات کتابخانه‏ سواد رسانه‌‏های اجتماعی کتابداران و کاربران و تأثیر استفاده از آن بر بهبود خدمات (نمونه‌پژوهی: سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران) [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 133-150]

پ

  • پایایی ساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ سنجش عوامل ساختاری اثرگذار بر سرقت علمی دانشجویان [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 7-37]
  • پورتال‌‎های کتابخانه‌ای موانع پیاده‌سازی رایانش ابری (نمونه‌پژوهی: پورتال‌ کتابخانه‌های دیجیتالی ایران) [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 151-170]
  • پوشش آلتمتریک رابطه میان شاخص‌های فعالیت آلتمتریک و کیفیت مجله‌های علم اطلاعات و کتابداری در اسکوپوس [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 7-26]

ت

  • تاثیر پژوهش همبستگی میان شاخص‌های اثرگذاری پژوهشی: تحلیل عاملی شاخص‌های دگرسنجی و استناد [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 171-192]
  • تاکسونومی طرحی از طبقه‌بندی علوم در ایران باستان با تأکید بر بندهش ایرانی [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 77-96]
  • تجربه اثر تجربه، جنسیت، و سطح پیچیدگی وظیفه بر گم‌گشتگی دانشجویان در جستجوی مروری [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 63-76]
  • تجربه جستجو رفتار جستجوی اطلاعات دانش‌آموزان دبیرستانی با توجه به تجربه، هوش فضایی، و پیچیدگی وظیفه [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 199-221]
  • تجربه کاربران تفاوت عملکرد جستجوی مروری کاربران با سبک‌های شناختی و تجربیات متفاوت: نمونه‌پژوهی وب‌سایت‌های فروش کالا [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 67-84]
  • تحلیل استنادی همبستگی میان شاخص‌های اثرگذاری پژوهشی: تحلیل عاملی شاخص‌های دگرسنجی و استناد [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 171-192]
  • تحلیل حوزه جایگاه میان‌رشته در طرح‌های رده‌بندی کتابخانه‌ای [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]
  • تحلیل روند روند پژوهش‌‌های حوزه کتابخانه‌های دیجیتالی: گذشته، حال و آینده [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 33-49]
  • تحلیل کیفی ساختار فکری دانش در علم اطلاعات و دانش‌شناسی: تحلیلی کیفی برمبنای دیدگاه متخصصان موضوعی [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 43-62]
  • تحلیل محتوا روند موضوعی مفاهیم حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران براساس تحلیل هم‌رخدادی واژگان [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 171-190]
  • تحلیل محتوا تحلیل گرایش موضوعی گزیده مقالات ایفلا در مقایسه با اولویت‌های پژوهشی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 77-93]
  • تحلیل هم‌رخدادی واژگان روند موضوعی مفاهیم حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران براساس تحلیل هم‌رخدادی واژگان [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 171-190]
  • تحلیل هم‌واژگانی ساختار فکری علم اطلاعات و دانش‌شناسی: از نظر "دیداری‌سازی حوزه دانش" [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 39-60]
  • تمایل به پرداخت برآورد ارزش پولی خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی ایران و تعیین عوامل مؤثر بر تمایل به پرداخت کاربران [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 95-117]
  • توییت تحلیل توییت مقاله‌های علمی در توییتر [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 93-111]
  • توییتر تحلیل توییت مقاله‌های علمی در توییتر [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 93-111]

ج

  • جامعه‌پذیری علمی فعالیت اعضای هیئت علمی در شبکه‌های اجتماعی علمی: زمینه‌ها، موانع، الزامات، و عوامل تأثیرگذار [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 153-171]
  • جستجوی مروری تفاوت عملکرد جستجوی مروری کاربران با سبک‌های شناختی و تجربیات متفاوت: نمونه‌پژوهی وب‌سایت‌های فروش کالا [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 67-84]
  • جستجوی مروری اثر تجربه، جنسیت، و سطح پیچیدگی وظیفه بر گم‌گشتگی دانشجویان در جستجوی مروری [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 63-76]
  • جنسیت اثر تجربه، جنسیت، و سطح پیچیدگی وظیفه بر گم‌گشتگی دانشجویان در جستجوی مروری [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 63-76]

چ

  • چهارچوب سازمان بهره‌وری آسیایی ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش براساس چهارچوب APO (نمونه‌پژوهی: کتابخانه‌های‌ مرکزی و دانشکده‌ای دانشگاه رازی) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 143-155]

ح

  • حق نشر نقض حق نشر در خودآرشیوی ریسرچ گیت [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 51-65]

خ

  • خودآرشیوی نقض حق نشر در خودآرشیوی ریسرچ گیت [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 51-65]

د

  • دانش‌آموزان دبیرستانی رفتار جستجوی اطلاعات دانش‌آموزان دبیرستانی با توجه به تجربه، هوش فضایی، و پیچیدگی وظیفه [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 199-221]
  • دانشگاه رازی ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش براساس چهارچوب APO (نمونه‌پژوهی: کتابخانه‌های‌ مرکزی و دانشکده‌ای دانشگاه رازی) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 143-155]
  • دانشگاه شهید چمران اهواز ارزیابی عملکرد کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی به‌روش 360 درجه (نمونه‌پژوهی: کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 157-170]
  • درک خواندن تأثیر کتاب داستانی واقعیت افزوده بر درک خواندن کودکان [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 27-42]
  • درک مطلب تأثیر کتاب داستانی واقعیت افزوده بر درک خواندن کودکان [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 27-42]
  • دسترسی آزاد نقض حق نشر در خودآرشیوی ریسرچ گیت [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 51-65]
  • دگرسنجه‌ها همبستگی میان شاخص‌های اثرگذاری پژوهشی: تحلیل عاملی شاخص‌های دگرسنجی و استناد [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 171-192]
  • دیالکتیک افلاطون نظری بر مبانی فلسفی ربط: ثابت، سیال، یا هردو: ارزیابی ربط در نظام‌های بازیابی اطلاعات برمبنای دیالکتیک افلاطونی [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 97-116]
  • دیداری‌سازی حوزه دانش ساختار فکری علم اطلاعات و دانش‌شناسی: از نظر "دیداری‌سازی حوزه دانش" [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 39-60]

ر

  • رایانش ابری موانع پیاده‌سازی رایانش ابری (نمونه‌پژوهی: پورتال‌ کتابخانه‌های دیجیتالی ایران) [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 151-170]
  • رتبه‌بندی نتایج ارتباط میان کیفیت مقالات حوزه علم اطلاعات در ویکی‌پدیای انگلیسی با رتبه‌ بازیابی‌شان در موتورهای جستجو [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 191-214]
  • رده‌بندی پدیده‌محور جایگاه میان‌رشته در طرح‌های رده‌بندی کتابخانه‌ای [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]
  • رده‌بندی کتابخانه‌ای-کتاب‌شناختی جایگاه میان‌رشته در طرح‌های رده‌بندی کتابخانه‌ای [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]
  • رده‌بندی‌های مردمی (فوکسونومی) قابلیت رده‌بندی‌های مردمی در تقویت نظام‌های سازماندهی دانش حرفه‌ای: مروری بر مفاهیم و پژوهش‌ها [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 7-26]
  • رفتار جستجوی اطلاعات رفتار جستجوی اطلاعات دانش‌آموزان دبیرستانی با توجه به تجربه، هوش فضایی، و پیچیدگی وظیفه [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 199-221]
  • روایی سازه ساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ سنجش عوامل ساختاری اثرگذار بر سرقت علمی دانشجویان [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 7-37]
  • روایی محتوایی ساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ سنجش عوامل ساختاری اثرگذار بر سرقت علمی دانشجویان [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 7-37]
  • روش‌شناسی پژوهش تحولات روش‌شناسی پژوهش‌ در نشریات علم اطلاعات و دانش‌‌شناسی ایران در پرتو تغییر درجه علمی آنها (مطالعه مقایسه‌ای) [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 113-130]
  • روش های ارزیابی ارزیابی عملکرد کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی به‌روش 360 درجه (نمونه‌پژوهی: کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 157-170]
  • روندهای موضوعی ساختار فکری علم اطلاعات و دانش‌شناسی: از نظر "دیداری‌سازی حوزه دانش" [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 39-60]
  • ریسرچ‌گیت نقض حق نشر در خودآرشیوی ریسرچ گیت [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 51-65]

ز

  • زمینه‌های پژوهشی روند پژوهش‌‌های حوزه کتابخانه‌های دیجیتالی: گذشته، حال و آینده [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 33-49]

س

  • ساختار فکری دانش ساختار فکری دانش در علم اطلاعات و دانش‌شناسی: تحلیلی کیفی برمبنای دیدگاه متخصصان موضوعی [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 43-62]
  • ساخت و اعتباریابی پرسشنامه ساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ سنجش عوامل ساختاری اثرگذار بر سرقت علمی دانشجویان [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 7-37]
  • سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران سواد رسانه‌‏های اجتماعی کتابداران و کاربران و تأثیر استفاده از آن بر بهبود خدمات (نمونه‌پژوهی: سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران) [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 133-150]
  • سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران تحلیل گرایش موضوعی گزیده مقالات ایفلا در مقایسه با اولویت‌های پژوهشی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 77-93]
  • سازماندهی اطلاعات سازماندهی اطلاعات حوزه میراث فرهنگی: پیشرفت‌های گذشته و مسائل پیش رو [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 61-91]
  • سامانه ارزیابی طراحی و ساخت سامانه ارزیابی و سنجش کیفیت خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی ایران [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 163-181]
  • سایت‌اسپیس ساختار فکری علم اطلاعات و دانش‌شناسی: از نظر "دیداری‌سازی حوزه دانش" [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 39-60]
  • سبک شناختی تصویری تفاوت عملکرد جستجوی مروری کاربران با سبک‌های شناختی و تجربیات متفاوت: نمونه‌پژوهی وب‌سایت‌های فروش کالا [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 67-84]
  • سبک ‌شناختی کلامی تفاوت عملکرد جستجوی مروری کاربران با سبک‌های شناختی و تجربیات متفاوت: نمونه‌پژوهی وب‌سایت‌های فروش کالا [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 67-84]
  • سپردنگاه نقض حق نشر در خودآرشیوی ریسرچ گیت [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 51-65]
  • سرقت علمی ساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ سنجش عوامل ساختاری اثرگذار بر سرقت علمی دانشجویان [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 7-37]
  • سرمایه انسانی سرمایه فکری کتابخانه‌های دانشگاهی براساس مدل بونتیس و ارتباط آن با عملکرد سازمانی [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 131-151]
  • سرمایه ساختاری سرمایه فکری کتابخانه‌های دانشگاهی براساس مدل بونتیس و ارتباط آن با عملکرد سازمانی [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 131-151]
  • سرمایه فکری سرمایه فکری کتابخانه‌های دانشگاهی براساس مدل بونتیس و ارتباط آن با عملکرد سازمانی [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 131-151]
  • سرمایه مشتری سرمایه فکری کتابخانه‌های دانشگاهی براساس مدل بونتیس و ارتباط آن با عملکرد سازمانی [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 131-151]
  • سطح پیچیدگی وظیفه اثر تجربه، جنسیت، و سطح پیچیدگی وظیفه بر گم‌گشتگی دانشجویان در جستجوی مروری [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 63-76]
  • سواد رسانه‏‏‌های اجتماعی سواد رسانه‌‏های اجتماعی کتابداران و کاربران و تأثیر استفاده از آن بر بهبود خدمات (نمونه‌پژوهی: سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران) [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 133-150]
  • سواد وبی اعتبارسنجی اطلاعات وب: چهارچوب‌ نظری و پژوهشی [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 173-197]

ش

  • شاخص دربردارندگی روند موضوعی مفاهیم حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران براساس تحلیل هم‌رخدادی واژگان [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 171-190]
  • شاخه‌های علوم طرحی از طبقه‌بندی علوم در ایران باستان با تأکید بر بندهش ایرانی [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 77-96]
  • شبکه های اجتماعی همبستگی میان شاخص‌های اثرگذاری پژوهشی: تحلیل عاملی شاخص‌های دگرسنجی و استناد [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 171-192]
  • شبکه‌های اجتماعی علمی فعالیت اعضای هیئت علمی در شبکه‌های اجتماعی علمی: زمینه‌ها، موانع، الزامات، و عوامل تأثیرگذار [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 153-171]

ص

  • صندوق امانت فراهم‌آوری نسخه‌های خطی در ایران: ضرورت، شیوه‌ها، مشکلات، و راهکارها [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 119-142]

ط

  • طبقه‌بندی علوم در ایران باستان طرحی از طبقه‌بندی علوم در ایران باستان با تأکید بر بندهش ایرانی [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 77-96]
  • طراحی سیستم طراحی و ساخت سامانه ارزیابی و سنجش کیفیت خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی ایران [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 163-181]
  • طراحی فهرست رایانه‌ای تعامل کودکان با فهرست‌های رایانه‌ای: واکاوی ویژگی‌ها و عناصر مطرح در محیط رابط کاربری [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 149-162]

ع

  • علم‌ اطلاعات و دانش‌شناسی تحولات روش‌شناسی پژوهش‌ در نشریات علم اطلاعات و دانش‌‌شناسی ایران در پرتو تغییر درجه علمی آنها (مطالعه مقایسه‌ای) [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 113-130]
  • علم اطلاعات و دانش‌شناسی ساختار فکری علم اطلاعات و دانش‌شناسی: از نظر "دیداری‌سازی حوزه دانش" [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 39-60]
  • علم اطلاعات و دانش‌شناسی ساختار فکری دانش در علم اطلاعات و دانش‌شناسی: تحلیلی کیفی برمبنای دیدگاه متخصصان موضوعی [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 43-62]
  • علم اطلاعات و کتابداری رابطه میان شاخص‌های فعالیت آلتمتریک و کیفیت مجله‌های علم اطلاعات و کتابداری در اسکوپوس [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 7-26]
  • علم کتابداری و اطلاع‌رسانی تحلیل انتقادی نسبت فلسفه اطلاعات و علم کتابداری و اطلاع‌رسانی براساس دیدگاه لوچیانو فلوریدی [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 7-32]
  • عملکرد جستجو تفاوت عملکرد جستجوی مروری کاربران با سبک‌های شناختی و تجربیات متفاوت: نمونه‌پژوهی وب‌سایت‌های فروش کالا [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 67-84]
  • عملکرد سازمانی سرمایه فکری کتابخانه‌های دانشگاهی براساس مدل بونتیس و ارتباط آن با عملکرد سازمانی [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 131-151]
  • عناصر اطلاعاتی کتاب‌شناختی مقایسه عناصر اطلاعاتی فیپای الکترونیکی و چاپی در کتاب‌های کودکان و نوجوانان [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 223-235]

ف

  • فاز-‌‌ وب ارزیابی کیفی وب‌سایت‌های آرشیوهای ملی جهان با دو روش وب‌کیوای‌ام و فاز-وب در جهت طراحی نظام استنتاج فازی [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 103-118]
  • فراتحلیل اثربخشی مطالعات کتاب‌درمانی در حوزه کودکان و نوجوانان با روش فراتحلیل [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 51-75]
  • فراهم‌آوری فراهم‌آوری نسخه‌های خطی در ایران: ضرورت، شیوه‌ها، مشکلات، و راهکارها [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 119-142]
  • فعالیت آلتمتریک رابطه میان شاخص‌های فعالیت آلتمتریک و کیفیت مجله‌های علم اطلاعات و کتابداری در اسکوپوس [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 7-26]
  • فلسفه اطلاعات تحلیل انتقادی نسبت فلسفه اطلاعات و علم کتابداری و اطلاع‌رسانی براساس دیدگاه لوچیانو فلوریدی [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 7-32]
  • فهرست برخط تعامل کودکان با فهرست‌های رایانه‌ای: واکاوی ویژگی‌ها و عناصر مطرح در محیط رابط کاربری [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 149-162]
  • فیپای الکترونیکی مقایسه عناصر اطلاعاتی فیپای الکترونیکی و چاپی در کتاب‌های کودکان و نوجوانان [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 223-235]

ق

  • قضاوت ربط نظری بر مبانی فلسفی ربط: ثابت، سیال، یا هردو: ارزیابی ربط در نظام‌های بازیابی اطلاعات برمبنای دیالکتیک افلاطونی [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 97-116]

ک

  • کتابخانه بین‌المللی کودکان و نوجوانان شناسایی نیازهای کودکان و نوجوانان ایرانی جهت استفاده مطلوب آنها از کتابخانه دیجیتالی بین‌المللی کودکان و نوجوانان (ICDL) [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 119-134]
  • کتابخانه دانشگاهی سرمایه فکری کتابخانه‌های دانشگاهی براساس مدل بونتیس و ارتباط آن با عملکرد سازمانی [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 131-151]
  • کتابخانه دیجیتالی شناسایی نیازهای کودکان و نوجوانان ایرانی جهت استفاده مطلوب آنها از کتابخانه دیجیتالی بین‌المللی کودکان و نوجوانان (ICDL) [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 119-134]
  • کتابخانه کودکان شناسایی نیازهای کودکان و نوجوانان ایرانی جهت استفاده مطلوب آنها از کتابخانه دیجیتالی بین‌المللی کودکان و نوجوانان (ICDL) [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 119-134]
  • کتابخانه مرکزی ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش براساس چهارچوب APO (نمونه‌پژوهی: کتابخانه‌های‌ مرکزی و دانشکده‌ای دانشگاه رازی) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 143-155]
  • کتابخانه ملی ایران مقایسه عناصر اطلاعاتی فیپای الکترونیکی و چاپی در کتاب‌های کودکان و نوجوانان [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 223-235]
  • کتابخانه‌های ایران باستان طرحی از طبقه‌بندی علوم در ایران باستان با تأکید بر بندهش ایرانی [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 77-96]
  • کتابخانه‌های دانشکده‌ای ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش براساس چهارچوب APO (نمونه‌پژوهی: کتابخانه‌های‌ مرکزی و دانشکده‌ای دانشگاه رازی) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 143-155]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی طراحی و ساخت سامانه ارزیابی و سنجش کیفیت خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی ایران [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 163-181]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی ارزیابی عملکرد کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی به‌روش 360 درجه (نمونه‌پژوهی: کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 157-170]
  • کتابخانه های دانشگاهی برآورد ارزش پولی خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی ایران و تعیین عوامل مؤثر بر تمایل به پرداخت کاربران [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 95-117]
  • کتابخانه‌های دیجیتالی روند پژوهش‌‌های حوزه کتابخانه‌های دیجیتالی: گذشته، حال و آینده [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 33-49]
  • کتابخانه‌های دیجیتالی موانع پیاده‌سازی رایانش ابری (نمونه‌پژوهی: پورتال‌ کتابخانه‌های دیجیتالی ایران) [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 151-170]
  • کتابداران ارزیابی عملکرد کتابداران کتابخانه‌های دانشگاهی به‌روش 360 درجه (نمونه‌پژوهی: کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شهید چمران اهواز) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 157-170]
  • کتاب داستان تأثیر کتاب داستانی واقعیت افزوده بر درک خواندن کودکان [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 27-42]
  • کتاب‌درمانی اثربخشی مطالعات کتاب‌درمانی در حوزه کودکان و نوجوانان با روش فراتحلیل [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 51-75]
  • کتاب‌های کودکان و نوجوانان مقایسه عناصر اطلاعاتی فیپای الکترونیکی و چاپی در کتاب‌های کودکان و نوجوانان [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 223-235]
  • کتاب واقعیت افزوده تأثیر کتاب داستانی واقعیت افزوده بر درک خواندن کودکان [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 27-42]
  • کودکان تعامل کودکان با فهرست‌های رایانه‌ای: واکاوی ویژگی‌ها و عناصر مطرح در محیط رابط کاربری [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 149-162]
  • کودکان تأثیر کتاب داستانی واقعیت افزوده بر درک خواندن کودکان [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 27-42]
  • کودکان ایرانی شناسایی نیازهای کودکان و نوجوانان ایرانی جهت استفاده مطلوب آنها از کتابخانه دیجیتالی بین‌المللی کودکان و نوجوانان (ICDL) [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 119-134]
  • کودکان و نوجوانان اثربخشی مطالعات کتاب‌درمانی در حوزه کودکان و نوجوانان با روش فراتحلیل [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 51-75]
  • کیفیت گزارش: تأملی بر نقشه راه اعتبارسنجی آثار پژوهشی: راهکاری برای نگارش صحیح علمی [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 215-226]
  • کیفیت اطلاعات ارتباط میان کیفیت مقالات حوزه علم اطلاعات در ویکی‌پدیای انگلیسی با رتبه‌ بازیابی‌شان در موتورهای جستجو [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 191-214]
  • کیفیت خدمات کتابخانه‌ها طراحی و ساخت سامانه ارزیابی و سنجش کیفیت خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی ایران [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 163-181]

گ

  • گزیده مقالات ایفلا تحلیل گرایش موضوعی گزیده مقالات ایفلا در مقایسه با اولویت‌های پژوهشی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 77-93]
  • گم‌گشتگی اثر تجربه، جنسیت، و سطح پیچیدگی وظیفه بر گم‌گشتگی دانشجویان در جستجوی مروری [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 63-76]

ل

  • لوچیانو فلوریدی تحلیل انتقادی نسبت فلسفه اطلاعات و علم کتابداری و اطلاع‌رسانی براساس دیدگاه لوچیانو فلوریدی [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 7-32]
  • لیزرل ساخت و اعتباریابی پرسشنامۀ سنجش عوامل ساختاری اثرگذار بر سرقت علمی دانشجویان [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 7-37]

م

  • مجله نقض حق نشر در خودآرشیوی ریسرچ گیت [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 51-65]
  • مجموعه‌سازی فراهم‌آوری نسخه‌های خطی در ایران: ضرورت، شیوه‌ها، مشکلات، و راهکارها [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 119-142]
  • محیط رابط کاربر تعامل کودکان با فهرست‌های رایانه‌ای: واکاوی ویژگی‌ها و عناصر مطرح در محیط رابط کاربری [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 149-162]
  • مدل لایب‌کوآل طراحی و ساخت سامانه ارزیابی و سنجش کیفیت خدمات کتابخانه‌های دانشگاهی ایران [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 163-181]
  • مدل منشور عملکرد ارزیابی عملکرد مراکز دانشنامه‌نگاری در حوزه فرهنگ و تمدن اسلامی براساس مدل منشور عملکرد (نمونه‌پژوهی: بنیاد دائره‌المعارف اسلامی) [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 85-101]
  • مدل‌های عمومی مدیریت دانش نقش و جایگاه "مستندسازی" در مدل‌های عمومی مدیریت دانش: رویکردی تحلیلی [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 117-132]
  • مدیریت دانش نقش و جایگاه "مستندسازی" در مدل‌های عمومی مدیریت دانش: رویکردی تحلیلی [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 117-132]
  • مراکز دانشنامه‌نگاری ارزیابی عملکرد مراکز دانشنامه‌نگاری در حوزه فرهنگ و تمدن اسلامی براساس مدل منشور عملکرد (نمونه‌پژوهی: بنیاد دائره‌المعارف اسلامی) [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 85-101]
  • مستندسازی نقش و جایگاه "مستندسازی" در مدل‌های عمومی مدیریت دانش: رویکردی تحلیلی [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 117-132]
  • مطالعات تطبیقی تحلیل گرایش موضوعی گزیده مقالات ایفلا در مقایسه با اولویت‌های پژوهشی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 77-93]
  • مطالعات کتاب‌درمانی اثربخشی مطالعات کتاب‌درمانی در حوزه کودکان و نوجوانان با روش فراتحلیل [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 51-75]
  • مطالعه مقایسه‌ای تحولات روش‌شناسی پژوهش‌ در نشریات علم اطلاعات و دانش‌‌شناسی ایران در پرتو تغییر درجه علمی آنها (مطالعه مقایسه‌ای) [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 113-130]
  • معرفت‌شناسی اجتماعی تحلیل انتقادی نسبت فلسفه اطلاعات و علم کتابداری و اطلاع‌رسانی براساس دیدگاه لوچیانو فلوریدی [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 7-32]
  • مقالات ویکی‌پدیا ارتباط میان کیفیت مقالات حوزه علم اطلاعات در ویکی‌پدیای انگلیسی با رتبه‌ بازیابی‌شان در موتورهای جستجو [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 191-214]
  • مقاله نقض حق نشر در خودآرشیوی ریسرچ گیت [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 51-65]
  • منطق فازی جایگاه میان‌رشته در طرح‌های رده‌بندی کتابخانه‌ای [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]
  • موانع پیاده‌سازی موانع پیاده‌سازی رایانش ابری (نمونه‌پژوهی: پورتال‌ کتابخانه‌های دیجیتالی ایران) [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 151-170]
  • موتورهای جستجو ارتباط میان کیفیت مقالات حوزه علم اطلاعات در ویکی‌پدیای انگلیسی با رتبه‌ بازیابی‌شان در موتورهای جستجو [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 191-214]
  • میان‌رشتگی جایگاه میان‌رشته در طرح‌های رده‌بندی کتابخانه‌ای [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]
  • میان‌رشته جایگاه میان‌رشته در طرح‌های رده‌بندی کتابخانه‌ای [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 27-50]
  • میراث فرهنگی سازماندهی اطلاعات حوزه میراث فرهنگی: پیشرفت‌های گذشته و مسائل پیش رو [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 61-91]

ن

  • نسخه‌های خطی فراهم‌آوری نسخه‌های خطی در ایران: ضرورت، شیوه‌ها، مشکلات، و راهکارها [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 119-142]
  • نظام استنتاج فازی ارزیابی کیفی وب‌سایت‌های آرشیوهای ملی جهان با دو روش وب‌کیوای‌ام و فاز-وب در جهت طراحی نظام استنتاج فازی [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 103-118]
  • نظام‌های سازماندهی دانش قابلیت رده‌بندی‌های مردمی در تقویت نظام‌های سازماندهی دانش حرفه‌ای: مروری بر مفاهیم و پژوهش‌ها [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 7-26]
  • نظریه ثبات پارمنیدس نظری بر مبانی فلسفی ربط: ثابت، سیال، یا هردو: ارزیابی ربط در نظام‌های بازیابی اطلاعات برمبنای دیالکتیک افلاطونی [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 97-116]
  • نظریه زمینه‌ای فعالیت اعضای هیئت علمی در شبکه‌های اجتماعی علمی: زمینه‌ها، موانع، الزامات، و عوامل تأثیرگذار [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 153-171]
  • نظریه سیالیت هراکلیتوس نظری بر مبانی فلسفی ربط: ثابت، سیال، یا هردو: ارزیابی ربط در نظام‌های بازیابی اطلاعات برمبنای دیالکتیک افلاطونی [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 97-116]
  • نقض حق نشر نقض حق نشر در خودآرشیوی ریسرچ گیت [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 51-65]
  • نمایه‌سازی قابلیت رده‌بندی‌های مردمی در تقویت نظام‌های سازماندهی دانش حرفه‌ای: مروری بر مفاهیم و پژوهش‌ها [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 7-26]
  • نمره آلتمتریک رابطه میان شاخص‌های فعالیت آلتمتریک و کیفیت مجله‌های علم اطلاعات و کتابداری در اسکوپوس [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 7-26]
  • نویسندگان نقض حق نشر در خودآرشیوی ریسرچ گیت [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 51-65]
  • نیازهای کودکان شناسایی نیازهای کودکان و نوجوانان ایرانی جهت استفاده مطلوب آنها از کتابخانه دیجیتالی بین‌المللی کودکان و نوجوانان (ICDL) [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 119-134]
  • نیروهای پیشران بیرونی شناسایی نیروهای پیشران تأثیرگذار بر آینده آموزش علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 135-148]
  • نیروهای پیشران درونی شناسایی نیروهای پیشران تأثیرگذار بر آینده آموزش علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 135-148]

و

  • وب اثر تجربه، جنسیت، و سطح پیچیدگی وظیفه بر گم‌گشتگی دانشجویان در جستجوی مروری [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 63-76]
  • وب 2 قابلیت رده‌بندی‌های مردمی در تقویت نظام‌های سازماندهی دانش حرفه‌ای: مروری بر مفاهیم و پژوهش‌ها [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 7-26]
  • وب‏سایت آرشیوهای ملی ارزیابی کیفی وب‌سایت‌های آرشیوهای ملی جهان با دو روش وب‌کیوای‌ام و فاز-وب در جهت طراحی نظام استنتاج فازی [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 103-118]
  • وب‌سایت‌های فروش کال تفاوت عملکرد جستجوی مروری کاربران با سبک‌های شناختی و تجربیات متفاوت: نمونه‌پژوهی وب‌سایت‌های فروش کالا [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 67-84]
  • وب‌کیوای‌ام ارزیابی کیفی وب‌سایت‌های آرشیوهای ملی جهان با دو روش وب‌کیوای‌ام و فاز-وب در جهت طراحی نظام استنتاج فازی [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 103-118]
  • وقف فراهم‌آوری نسخه‌های خطی در ایران: ضرورت، شیوه‌ها، مشکلات، و راهکارها [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 119-142]
  • ویکی‌پدیا اثر تجربه، جنسیت، و سطح پیچیدگی وظیفه بر گم‌گشتگی دانشجویان در جستجوی مروری [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 63-76]

ه

  • همایش‌ها و سمینارها روند پژوهش‌‌های حوزه کتابخانه‌های دیجیتالی: گذشته، حال و آینده [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 33-49]
  • هوش فضایی رفتار جستجوی اطلاعات دانش‌آموزان دبیرستانی با توجه به تجربه، هوش فضایی، و پیچیدگی وظیفه [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 199-221]
login